קיימות היום אינסוף תוכנות ותשיתיות לוובינר לכל תקציב ולכל כיס ככה שכל מי שרוצה היום ליצור לעצמו מרחב וירטואלי יכול.
בחירת התשתית
בבחירת התוכנה חשוב לשים דגש לרמת הנוחיות של התוכנה – תוכנת וובינר ללא הורדות וללא התקנות תהיה הבחירה הנוחה ביותר עבור הגולשים שלכם, אך כמובן שחשוב שהתוכנה תענה על הצרכים שלכם, תהיה נוחה לכם לשמוש וכוללת פיצ'רים בסיסיים כמו הקלטה, שיתוף מסך, ניהול מוזמנים ואבטחת מידע.
אם אתם לא יודעים לכמה משתתפים עליכם להערך תבחרו תוכנית שבה אתם תמיד יכולים להעלות ולהוריד את מספר המשתתפים לפי הצורך שלכם.
שליחת הזמנות
את ההזמנה לארוע אתם שולחים מתוך התוכנה שבדרך כלל נמצאת על ענן. המשתתפים מקבלים את הלינק למקום הארוע שנפתח במועד שנקבע. ניהול מוזמנים יאפשר לכם לדעת מי מהאנשים שהזמנתם נכח בפגישה.
להשאיר צופים מרותקים
כדאי להתחיל את הארוע הקליפ או מצגת הקשורים לנושא ועדיף שיהיה משהו קומי, כדי לשחרר את המתח ולחמם את האווירה. לאחר מכן לסקור את הנושאים לשיחה ואת הדוברים (במידה ויש אורחים) ולהכין את המשתתפים כבר בתחילת הארוע לכך שבסופו מחכה להם מתוק. כלומר, לתכנן את הארוע כך שבסופו ניתן להם משהו בעל ערך ותועלת – כאן אפשר להבטיח מידע או טיפים שיהיו להם שימושיים או שוב לסיים עם משהו קומי (אנשים תמיד אוהבים לצחוק ומוצאים בזה תועלת)
במהלך הארוע אפשר לעורר את הקהל על ידי שימוש באפשרות "להרים את היד" כפתור שמאותת למנחה כי אחד המשתתפים רוצה את רשות הדיבור ובכך לעשות את הדיון לאינטאקטיבי.
פידבק
רוב התוכנות היום מגיעות אם האפשרות לערוך שאלונים וסקרים. אנשי שיווק מנוסים וותיקים ממני יגידו לכם שדו שיח עם הקהל הינו הנכס הכי יקר שיש לכם, אז תשתמשו בו. הכינו מבעוד מועד שאלון משוב והעלו אותו עם סיום הארוע. בעזרתו תדעו בדיוק מה היה טוב ועל מה אתם צריכים עוד לעבוד לפני הארוע הבא.
אנשים אוהבים מסכים...
על פניו נראה כי השיעור הוירטואלי יהיה פחות מעורר ומלהיב משיעור פרונטלי אבל זה לא נכון! היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו ליצור סביבת לימוד וירטואלית שכוללת מצגות, קליפים ודיונים אינטארקטיביים עם תלמידים, שאינם נופלים באיכותם מהרצאות פרונטליות. יותר מזה, אנשים היום אוהבים ורגילים להיות מול/מאחורי המסך ומעדיפים צורת התקשרות כזו ולכן אנחנו רואים יותר ויותר הרצאות שניתנות היום אונליין.
מחפשים הדרכה וטיפים נוספים? בקרו באתר שלנו